Friday, October 28, 2011

Menyedihkan

Hari nie aku tak bape nak segar macam sebelum-sebelum nie. Aku tak cukup tido dek kerana edit blog nie semalam. penat jugak lah mengedit nie. letih. aq tido 4 jam je pagi tadi, letih sangat. Nie macam nak demam je. sepatotnye tadi aku balik rumah kul 9 tp lewat dah. Ngantok sangat. Lau tadi aku gi library kul 10 pg. nak kate malas ta jugak tapi gara-gara tido lewat semalam. aku belajar pon na tak nak je sebab sekejap je. Bosan pown ade nie. Aku tak tahu nak buat ape lagi. Bosan sangat. Pakwe aku time cam nie dy tido. Aku tak boleh nak cakap ape lah, dah memang keje dia membute je. Biar lah dia. Tak nak lah salah faham ape-ape. Start 3 minggu yang lepas aku cube memahami dia but aku tak tahu lah cam ne nak faham dengan keranah dia. keras kepala ade, degil ade, panas baran and paling aku tak suke dia sebut selebet. Menyampah betul aku dengar perkataan 2. Entah kenapa, aku TERASA sangat bile dia tak call aku and text aku. Rase macam dia ketepikan aku. Aku dah bosan dengan cara dia. letih menunggu dia last2 hati nie terluke. But i must to think positive at him. I dont want to break up with him. i love him very-very much. Hurm think positive je lah. Aku tetap tunggu dia walau ape care pown. Aku tak nak kehilangan dia. SInce dia marah-marah aku hari itu, dia da berubah sangat. Maybe dia nak tegas dengan aku kowt. Aku nie ngade-ngade sangat, tak pernah pikir baik buruk nye hubungan kitorang nie. Ape-ape pown sabar je lah dengan semua nie, Thanks to God give me oppurtunity and patience on my problem. =)

No comments: