Friday, October 28, 2011

Hambar je

Minggu nie ape yang aku buat ade je tak kena. Aku tak tahu lah nape aku asyik kena marah. Salah ke aku nak buat itu ini. Aku tak susahkan sape-sape pown dan menyakitkan ati orang. hurm tension tau. Rase macam nak je aku keluar rumah nie. lau aku duduk pown bukannye diorang suke aku pown. Entah lah. Confuse lah. Ape lagi agaknye yg diorang nak. Aku pown ta tahu lah. Pakwe aku lak busy memanjang. Rase sunyi sangat. Sampai bila Agaknye lah cam nie. Aku dah rimas. Rase keseorangan. Sakit aku makin menjadi-jadi. Benci tol. Nak diet pown tak boleh. Kadang-kadang tension camne nak kurangkan sakit nie. Aku pown tak tahu dah nak buat ape lagi. Better tak payah operate Lau operate lagi seme jugak cm sekarang nie tapi lepas aku operate bulan 3 ari tu ok lah cikit but still rase lg sakit nie. Entah lah. Aku da penat nak melayan nye. Aku rase dah tak dapat nak menahannye lagi. Aku dah give up. maybe aku biarkan aje. Hurm, rindu sangat-sangat kat pakwe. Lau boleh nak suh dia gembirakan aku dan buat aku tergelak cam dulu. Happy sangat dengan dia. Dia still Sayang aku walaupun aku buat salah. Hurm cinta dia kat aku tak penah pudar, aku sayang sangat kat dia. Hope sangat aku kekal nan dia. Amin. Aku pown tak tahu lah nak cakap pe lagi sal couple-couple nie. tukar-tukar je. dah macam playgirl lak. But i'm not playgirl k. dah dia yg datang sendiri. Bukan nye aku yang minta, dah dia yang nak aku. Hurm kadang-kadang terpikir jugak. Nape lah aku leh terima laki-laki nie semua, maybe sebab aku sunyi kowt. Agaknye lah kan kali nie aku na serius dengan si dia nie. Aku betul-betul nak ubah segalanye dalam diri aku nie. Memang patot pown aku ubah. Try to be simple and happy go lucky like aina before this hehe =). For a long moment, i miss my friends. since dah keje kat prime city nie dah jarang contact kawan-kawan lame. Miss sangat-sangat kat diorang, ape-ape pown aku tetap ingat at diorang but diorang still ingat aku nie sombong, bukan sombong tp lupe na tegur je hurm. btw i miss my friends, family and my belover. Sayang korang semua. XoXo. Finish. daaaaaaaa. =)

No comments: