Sunday, July 3, 2011

Update

long time no see... lame jugak aku x update blog aq nie... sekarang da kembali single asenye happy sangat... x perlu kate ape2... sepanjang duduk umah nie macam2 aq buat... kadang-kadang tu bende-bende pelik aku buat... entah la nak jadi ape dengan aq nie... dah hilang arah tujuan... aq pown tak tahu nak buat ape... dari memerap dalam bilik baik aku wat aktiviti... sejak motor aku kena curi nie jarang aku keluar jalan-jalan,,, round-round taman... rindu gak dgn motor aku... sape la agak nye yang sial sangat amik motor aku tu (OPPPS DAH MENCARUT PULAK)... biar la nie blog aku lantak la aq nk tulis ape pown... kadang-kadang tu menyesal plak aq beli motor tu mahal-mahal... cash aq beli... tak sampai setahu aku beli dah hilang... huhhh sedihnye... lepas nie aq nk kumpul duit lg beli motor yang dah hilang sebelum nie... sayang sangat motor tu tapi dah takdir aq motor tu nak hilang nak buat macam mane lagi... kena la bersabar... nak jugak aq hukum orang yang amik motor aku tu tapi biarlah Allah yang menghukumnye n DIA yang lebih berhak sepatutnye...

No comments: