Tuesday, July 5, 2011

keperibadian...

keperibadian diri nie lah puncenye aku berenti belajar... aku tak tahu la kenape diri aku nie asyik ditimpa masalah je... maybe aku nie tak pandai uruskan diri aku... kalau diikutkan balik aku taknak berenti belajar sebelm nie... disebabkan aku malaslah aku berenti... mama cakap aq boleh belajar tapi aku nie je malas... keputusan aku pown ok tp bile subjek makin susah la aku main-main belajar... entah la... agaknye nasib aku nak berenti belajar... biarlah bende dah lepas malas aku nak cerita lagi... tapi kawan-kawan semuanye tanye kenape pointer ok tapi masih nak berenti belajar... maybe aku bodoh dan maybe aku dah tersalah langkah untuk berenti belajar... ape-ape pun aku dah berenti dah tak perlu la nak pertikaikan kenape aku berenti... semua nie kehendak Illahi..
dah ditakdirkan aku berenti belajar... walau ape pun aku masih teruskan belajar bagi mengejar menara gading yang terkandas sebelum nie... erm aq sedih jugaklah tak kemuncak menara gading sebelum nie... lepas nie aku takkan lepaskan peluang tuk mengejar menara gading tu... insya Allah... GAMBATE wahai Aina.. kau boleh buat semua nie... =)

No comments: