Wednesday, June 29, 2011

Tension

Aku x tahu la nk cakap ape lagi... akak aku tu melamapau la... kerja rumah bukan nak buat... aku balik keje je rumah bersepah... rumah dah macam bukan rumah,,, tak tahu la ape yg adik-adik aku buat kat rumah 2... sebelum nie bersih and kemas je kalau akak aku tak ade... mama pon cakap macam tu...sekarang nie aq lah yang terpaksa ambik tahu sal rumah... ade akak macam xde akak... ade pon x gune... rumah dah macam tongkang pecah pon boleh duduk diam... maklum la sebelum nie ade orang gaji... tapi ape salahnye dia kemas rumah,,, rumah dia jugak kan... tak de salahnye pon tolong kemaskan... lagi sedap mata memandang... mama and ayah pon suke... dah la semua aku buat... tapi tolong la jage rumah sikit... bukan susah pon... macam mane la agaknye kalau akak aku tu dah kahwin... masak pon x pandai... kemas rumah haram kejadah... ish... muke je lawa tapi "PEMALAS"... kalau lelaki kenal dia macam tu la agaknye mesti tak nak jadikan die isteri... hahaha al-maklum la tak pandai nk jage rumah and memasak...aku pon tak tahu sampai bile die nak jadi macam tu... dalam bidang akademik die pandai tapi dalam menjage adab rumah nie lain pulak jadinye... lepas nie aku doakan akak tu die pandai jage rumah and masak,,, bukan ape la,,, die kan perempuan,,, sepatutnye pandai semua tu... ape2 pon minta-minta la die berubah... amin

No comments: